Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2022-11-24 13:38:18  Beata Białek

Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p> <strong>Wiesława Rutkowska</strong></p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> Sekretariat dyrektora: tel. 41&nbsp;260 53 13</p> <p> e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl</p> <p> &nbsp;</p> <p> Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych, przed kt&oacute;rym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.</p> <p> Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczeg&oacute;lności:</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1) og&oacute;lne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2) og&oacute;lny nadz&oacute;r nad zasobem i majątkiem Archiwum;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych plan&oacute;w Archiwum, w tym rzeczowych i&nbsp;finansowych, oraz sprawozdań i wniosk&oacute;w dotyczących ich realizacji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 5) dokonywanie wydatk&oacute;w budżetowych w ramach zatwierdzonych plan&oacute;w finansowych;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulamin&oacute;w i instrukcji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w&nbsp;przepisach ustawy z dnia 21&nbsp;listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z p&oacute;źn. zm.);</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 9) tworzenie warunk&oacute;w sprzyjających podnoszeniu przez pracownik&oacute;w kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytuł&oacute;w naukowych oraz sprawowanie nadzoru w&nbsp;tym zakresie;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i&nbsp;higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p> <strong>Anna Smorąg</strong></p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> tel. 41&nbsp;260 53 16</p> <p> e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl</p> <p> &nbsp;</p> <p> W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.</p> ' na ' <p><strong>Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p><strong>dr Wiesława Rutkowska</strong></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>Sekretariat dyrektora: tel. 41&nbsp;260 53 13</p> <p>e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych, przed kt&oacute;rym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.</p> <p>Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczeg&oacute;lności:</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1) og&oacute;lne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2) og&oacute;lny nadz&oacute;r nad zasobem i majątkiem Archiwum;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych plan&oacute;w Archiwum, w tym rzeczowych i&nbsp;finansowych, oraz sprawozdań i wniosk&oacute;w dotyczących ich realizacji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">5) dokonywanie wydatk&oacute;w budżetowych w ramach zatwierdzonych plan&oacute;w finansowych;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulamin&oacute;w i instrukcji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w&nbsp;przepisach ustawy z dnia 21&nbsp;listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z p&oacute;źn. zm.);</p> <p style="margin-left:36.0pt;">9) tworzenie warunk&oacute;w sprzyjających podnoszeniu przez pracownik&oacute;w kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytuł&oacute;w naukowych oraz sprawowanie nadzoru w&nbsp;tym zakresie;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i&nbsp;higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;">13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p><strong>Anna Smorąg</strong></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>tel. 41&nbsp;260 53 16</p> <p>e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach

Wiesława Rutkowska

                                  

Sekretariat dyrektora: tel. 41 260 53 13

e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl

 

Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych, przed którym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.

Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczególności:

1) ogólne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;

2) ogólny nadzór nad zasobem i majątkiem Archiwum;

3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;

4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych planów Archiwum, w tym rzeczowych i finansowych, oraz sprawozdań i wniosków dotyczących ich realizacji;

5) dokonywanie wydatków budżetowych w ramach zatwierdzonych planów finansowych;

6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepisów;

7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulaminów i instrukcji;

8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn. zm.);

9) tworzenie warunków sprzyjających podnoszeniu przez pracowników kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytułów naukowych oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;

10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepisów;

11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;

12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,

13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

 

 

Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach

Anna Smorąg

                                  

tel. 41 260 53 16

e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl

 

W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.

Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach

dr Wiesława Rutkowska

                                  

Sekretariat dyrektora: tel. 41 260 53 13

e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl

 

Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych, przed którym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.

Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczególności:

1) ogólne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;

2) ogólny nadzór nad zasobem i majątkiem Archiwum;

3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;

4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych planów Archiwum, w tym rzeczowych i finansowych, oraz sprawozdań i wniosków dotyczących ich realizacji;

5) dokonywanie wydatków budżetowych w ramach zatwierdzonych planów finansowych;

6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepisów;

7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulaminów i instrukcji;

8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn. zm.);

9) tworzenie warunków sprzyjających podnoszeniu przez pracowników kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytułów naukowych oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;

10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepisów;

11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;

12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,

13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

 

 

Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach

Anna Smorąg

                                  

tel. 41 260 53 16

e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl

 

W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.

2023-01-05 11:06:21  Beata Białek

Pole full zmieniło wartość z ' <p><strong>Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p><strong>dr Wiesława Rutkowska</strong></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>Sekretariat dyrektora: tel. 41&nbsp;260 53 13</p> <p>e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych, przed kt&oacute;rym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.</p> <p>Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczeg&oacute;lności:</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1) og&oacute;lne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2) og&oacute;lny nadz&oacute;r nad zasobem i majątkiem Archiwum;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych plan&oacute;w Archiwum, w tym rzeczowych i&nbsp;finansowych, oraz sprawozdań i wniosk&oacute;w dotyczących ich realizacji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">5) dokonywanie wydatk&oacute;w budżetowych w ramach zatwierdzonych plan&oacute;w finansowych;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulamin&oacute;w i instrukcji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w&nbsp;przepisach ustawy z dnia 21&nbsp;listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z p&oacute;źn. zm.);</p> <p style="margin-left:36.0pt;">9) tworzenie warunk&oacute;w sprzyjających podnoszeniu przez pracownik&oacute;w kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytuł&oacute;w naukowych oraz sprawowanie nadzoru w&nbsp;tym zakresie;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i&nbsp;higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;">13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p><strong>Anna Smorąg</strong></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>tel. 41&nbsp;260 53 16</p> <p>e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.</p> ' na ' <p><strong>Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach</strong></p> <p><strong>dr Wiesława Rutkowska</strong></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>Sekretariat dyrektora: tel. 41&nbsp;260 53 13</p> <p>e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych, przed kt&oacute;rym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.</p> <p>Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczeg&oacute;lności:</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1) og&oacute;lne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2) og&oacute;lny nadz&oacute;r nad zasobem i majątkiem Archiwum;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiw&oacute;w Państwowych plan&oacute;w Archiwum, w tym rzeczowych i&nbsp;finansowych, oraz sprawozdań i wniosk&oacute;w dotyczących ich realizacji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">5) dokonywanie wydatk&oacute;w budżetowych w ramach zatwierdzonych plan&oacute;w finansowych;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulamin&oacute;w i instrukcji;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w&nbsp;przepisach ustawy z dnia 21&nbsp;listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z p&oacute;źn. zm.);</p> <p style="margin-left:36.0pt;">9) tworzenie warunk&oacute;w sprzyjających podnoszeniu przez pracownik&oacute;w kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytuł&oacute;w naukowych oraz sprawowanie nadzoru w&nbsp;tym zakresie;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i&nbsp;higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepis&oacute;w;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,</p> <p style="margin-left:36.0pt;">13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach

dr Wiesława Rutkowska

                                  

Sekretariat dyrektora: tel. 41 260 53 13

e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl

 

Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych, przed którym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.

Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczególności:

1) ogólne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;

2) ogólny nadzór nad zasobem i majątkiem Archiwum;

3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;

4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych planów Archiwum, w tym rzeczowych i finansowych, oraz sprawozdań i wniosków dotyczących ich realizacji;

5) dokonywanie wydatków budżetowych w ramach zatwierdzonych planów finansowych;

6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepisów;

7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulaminów i instrukcji;

8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn. zm.);

9) tworzenie warunków sprzyjających podnoszeniu przez pracowników kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytułów naukowych oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;

10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepisów;

11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;

12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,

13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

 

 

Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach

Anna Smorąg

                                  

tel. 41 260 53 16

e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl

 

W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.

Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach

dr Wiesława Rutkowska

                                  

Sekretariat dyrektora: tel. 41 260 53 13

e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl

 

Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych, przed którym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.

Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczególności:

1) ogólne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;

2) ogólny nadzór nad zasobem i majątkiem Archiwum;

3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;

4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych planów Archiwum, w tym rzeczowych i finansowych, oraz sprawozdań i wniosków dotyczących ich realizacji;

5) dokonywanie wydatków budżetowych w ramach zatwierdzonych planów finansowych;

6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepisów;

7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulaminów i instrukcji;

8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn. zm.);

9) tworzenie warunków sprzyjających podnoszeniu przez pracowników kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytułów naukowych oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;

10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepisów;

11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;

12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,

13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

2024-01-03 12:08:26  PAULINA KALETA
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-11-16 11:44:27  Beata Białek

Utworzono artykuł 173528 o nazwie 'Osoby sprawujące funkcje'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste173528
user_idpuste2500938
resource_idpuste2162
namepusteOsoby sprawujące funkcje
category_idpuste121
language_idpuste1
shortpusteOsoby sprawujące funkcje
fullpuste

Dyrektor Archiwum Państwowego w Kielcach

Wiesława Rutkowska

                                  

Sekretariat dyrektora: tel. 41 260 53 13

e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl

 

Dyrektor Archiwum podlega Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych, przed którym jest odpowiedzialny za całokształt działalności Archiwum.

Do zakresu działania dyrektora Archiwum należy w szczególności:

1) ogólne kierownictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych, metodycznych, naukowo-badawczych oraz związanych z działalnością archiwalną;

2) ogólny nadzór nad zasobem i majątkiem Archiwum;

3) reprezentowanie Archiwum na zewnątrz;

4) przedkładanie Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych planów Archiwum, w tym rzeczowych i finansowych, oraz sprawozdań i wniosków dotyczących ich realizacji;

5) dokonywanie wydatków budżetowych w ramach zatwierdzonych planów finansowych;

6) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach dotyczących działalności Archiwum oraz w sprawach wynikających z odrębnych przepisów;

7) wydawanie zarządzeń wewnętrznych oraz wprowadzanie na ich podstawie regulaminów i instrukcji;

8) wykonywanie zadań przewidzianych dla dyrektora generalnego urzędu w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn. zm.);

9) tworzenie warunków sprzyjających podnoszeniu przez pracowników kwalifikacji zawodowych, zdobywaniu stopni i tytułów naukowych oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;

10) kierowanie realizacją zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednio do odrębnych przepisów;

11) kierowanie realizacją zadań w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego;

12) odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych informacji niejawnych,

13) odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

 

 

Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach

Anna Smorąg

                                  

tel. 41 260 53 16

e-mail: anna.smorag@kielce.ap.gov.pl

 

W zakres zadań zastępcy dyrektora wchodzą zadania określone w regulaminie organizacyjnym przewidziane dla zastępcy dyrektora, a także dla kierownika Oddziału Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego.

publishfrompuste2018-11-16 00:00:00
_activepuste1
slugpusteosoby-sprawujace-funkcje

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..